Strategie německých firem na českém pracovním trhu při získávání nových pracovníků a návrhy pro její zlepšení – Jaroslav Brych
Jaroslav Brych
Master's thesis
Strategie německých firem na českém pracovním trhu při získávání nových pracovníků a návrhy pro její zlepšení
The recruiting strategy of German companies in the Czech labour market and its improvement proposals
Anotácia:
Práce se zabývá komunikací německých firem, působících na českém pracovním trhu, rozborem jejich strategie v komunikaci při získávání nových pracovních sil a následným návrhem pro její zlepšení. První kapitola se zaměřuje na popis termínu lidské zdroje a jejich řízení a personální marketing uvnitř a vně firmy. Navazuje kapitola o vývoji česko-německých vztahů po roce 1989, politice zaměstnanosti České …viacAbstract:
The aim of this study is to describe recruiting strategies of German companies in the Czech labour market and to propose some improvements. First chapter is focused on a human resource management and personal marketing in- and outside of the companies. In the second chapter there are discussed the evolution of Czech-German relations after 1989, Czech labor policy and a strategic plan Europe 2020. Outcomes …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 9. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/52288
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 9. 2016
- Vedúci: Petr Král
- Oponent: Matěj Vokáč
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BRYCH, Jaroslav. \textit{Strategie německých firem na českém pracovním trhu při získávání nových pracovníků a~návrhy pro její zlepšení}. Online. Diplomová práca. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/gd578t/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/52288
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketingová komunikace se zaměřením na generace: na příkladu Moravské galerie
Sylvie Poukarová -
Marketingová komunikace vysoké školy na sociální síti
Karla Foltisová -
Marketingová komunikace při zavedení nového produktu na trh
Veronika Čelková -
Uplatnění absolventů oboru Marketingová komunikace na trhu práce
Dominika Prokůpková -
Výzkum politické strany z hlediska marketingové komunikace na sociálních sítích
Fabián Berka -
Vliv marketingové komunikace na životní styl mladé generace
Markéta Hradecká -
Vliv marketingové komunikace na životní styl mladé generace
Marek Kareš