Bc. Michaela Palátová

Master's thesis

Online marketingová komunikace nově vznikajícího e-shopu

Online Marketing Communication of an E-shop Start-up
Anotácia:
Cílem této diplomové práce je vytvoření online marketingové komunikace pro nově vzni-kající e-shop. V rámci řešení jsou nejprve objasněny teoretické poznatky z oblasti online marketingu a online marketingové komunikace, které vytváří základ pro tvorbu praktické části diplomové práce. Praktická část se zabývá představením e-shopu a zpracováním ana-lýz. V souvislosti s e-shopem jsou zpracovány analýzy …viac
Abstract:
The aim of this thesis is to create online marketing communication for emerging e-shop. First of all, as a part of the research, the theoretical knowledge of online marketing and online marketing communication has been clarified. The practical part deals with an introduction of e-shop and processing of analyses. In connection with the e-shop, the analysis of customers and the speed of the website have …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Palátová, Michaela. Online marketingová komunikace nově vznikajícího e-shopu. Zlín, 2019. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Master programme / odbor:
Economics and Management / Management and Marketing