Návrh výukových prací pro obor autotronik a jejich zařazení do tématických plánů – Bc. Pavel Bugner
Bc. Pavel Bugner
Bachelor's thesis
Návrh výukových prací pro obor autotronik a jejich zařazení do tématických plánů
Design work for the field of teaching autoteronik and their inclusionin the thematic plans
Abstract:
Tato práce je zaměřena na zpracování výukových prací maturitního oboru autotronik a jejich zařazením do tematických plánů jednotlivých ročníků. V první části práce se stručně zabývám historií a charakterem školy, podstatou vyučovacího procesu a charakteristikou oboru vzdělávání. V druhé části práce se zabývám tvorbou výukových prací, jejich zařazením do tematických plánů a zpracováním harmonogramu …moreAbstract:
This work is focused on processing of education for the graduating ways autotronik and their inclusion into thematic plans of each grade. In the first part of my work, I briefly describing history and character of the school, process of education and character of education way. The second part is dealing with creation of education works, their inclusion into thematic plans and completing harmonogram …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2011
Identifier:
https://is.muni.cz/th/fagt6/
Thesis defence
- Date of defence: 18. 5. 2011
- Supervisor: Ing. Jan Děcký
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BUGNER, Pavel. \textit{Návrh výukových prací pro obor autotronik a jejich zařazení do tématických plánů}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Education. 2011. Available from: https://theses.cz/id/gdbfdy/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Specialization in Education / Teacher Education - Vocational Training
Theses on a related topic
-
Didaktické postupy v kiteboardu
Stanislav Brázda -
Didaktické postupy učitele v přírodovědném vzdělávání v mateřské škole
Karolína Skřečková -
Didaktické postupy učitele v přírodovědném vzdělávání v mateřské škole
Karolína Skřečková -
Výukové strategie podporující inkluzi ve vzdělávání
Jitka Ferdanová -
Základní principy výukové komunikace v domácím vzdělávání
Sabina Čurdová -
Využití metod badatelsky orientované vyuky a vyuky STEM (science - technology - engineering - mathematics) při práci s nadanymi žáky ve věku 8 až 12 let.
Jakub IVANIČ -
Pojetí výuky geografie z pohledu žáků
Eliška Fuchsová -
Trestné činy a přestupky – pojetí výuky na ZŠ
Karolína Horáková