Návrh výukových prací pro obor autotronik a jejich zařazení do tématických plánů – Bc. Pavel Bugner
Bc. Pavel Bugner
Bakalářská práce
Návrh výukových prací pro obor autotronik a jejich zařazení do tématických plánů
Design work for the field of teaching autoteronik and their inclusionin the thematic plans
Anotace:
Tato práce je zaměřena na zpracování výukových prací maturitního oboru autotronik a jejich zařazením do tematických plánů jednotlivých ročníků. V první části práce se stručně zabývám historií a charakterem školy, podstatou vyučovacího procesu a charakteristikou oboru vzdělávání. V druhé části práce se zabývám tvorbou výukových prací, jejich zařazením do tematických plánů a zpracováním harmonogramu …víceAbstract:
This work is focused on processing of education for the graduating ways autotronik and their inclusion into thematic plans of each grade. In the first part of my work, I briefly describing history and character of the school, process of education and character of education way. The second part is dealing with creation of education works, their inclusion into thematic plans and completing harmonogram …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/fagt6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 5. 2011
- Vedoucí: Ing. Jan Děcký
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství praktického vyučování
Práce na příbuzné téma
-
Didaktické postupy v kiteboardu
Stanislav Brázda -
Didaktické postupy učitele v přírodovědném vzdělávání v mateřské škole
Karolína Skřečková -
Didaktické postupy učitele v přírodovědném vzdělávání v mateřské škole
Karolína Skřečková -
Výukové strategie podporující inkluzi ve vzdělávání
Jitka Ferdanová -
Základní principy výukové komunikace v domácím vzdělávání
Sabina Čurdová -
Využití metod badatelsky orientované vyuky a vyuky STEM (science - technology - engineering - mathematics) při práci s nadanymi žáky ve věku 8 až 12 let.
Jakub IVANIČ -
Pojetí výuky geografie z pohledu žáků
Eliška Fuchsová -
Trestné činy a přestupky – pojetí výuky na ZŠ
Karolína Horáková