Intropunitivní zaměření osobnosti studenta střední školy – Bc. Anna Plašková
Bc. Anna Plašková
Bachelor's thesis
Intropunitivní zaměření osobnosti studenta střední školy
Intropunitive personality orientation (polarization) amongst high school students
Abstract:
Bakalářská práce “Intropunitivní a hypersensitivní tendence studentů a studentek střední školy” se zabývá charakteristikou náročného vývojové fáze adolescence, tělesným i duševním vývojem dospívajícího, pro snadné pochopení je zde uvedeno také vymezení pojmu normality a následného charakterizování dificilit se zaměřením na konkrétní dificilitu, a to již zmíněnou zvýšenou intropunitivitu a dále hypersensitivitu …moreAbstract:
The thesis „Intropunitive and hypersensitive student tendency of secondary school“ explains characteristics of demanding phase called adolescence, physical and intellectual development of adolescent, there is also determined concept of normality for easy understanding, and following definition explaining dificility with focus on particular dificility. It is explained by increased intropunitive and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2013
Identifier:
https://is.muni.cz/th/o61ln/
Thesis defence
- Date of defence: 12. 2. 2014
- Supervisor: prof. PhDr. Rudolf Kohoutek, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Specialization in Education / Teacher Training in Foreign Languages - German Language
Theses on a related topic
-
Prevence a reedukace specifických poruch učení pomocí metody EEG-biofeedback
Markéta Luňáková -
Reedukace potíží při čtení ve 3. ročníku základní školy
Petr Hynčica -
Reedukace oslabení dílčích funkcí u dětí v MŠ jako prevence rozvoje SPU
Lenka Němcová -
Problematika a prevence poruch učení u dětí na základní škole
Renáta PRŮŠOVÁ -
Prevence vývojových poruch učení - diagnostika, reedukace
Kateřina NIKELOVÁ -
Prevence školní neúspěšnosti v mateřských školách
Jana Bradáčová -
Efektivita reedukace stereotypu běhu se změnami směru u fotbalistů ve věku 16-17 let pomocí fyzioterapeutické intervence a simultánního trenažeru
Vladislav PROKŮPEK -
Efektivita reedukace stereotypu běhu se změnami směru u fotbalistů ve věku 16-17 let pomocí fyzioterapeutické intervence a simultánního trenažeru
Vladislav PROKŮPEK