Intropunitivní zaměření osobnosti studenta střední školy – Bc. Anna Plašková
Bc. Anna Plašková
Bakalářská práce
Intropunitivní zaměření osobnosti studenta střední školy
Intropunitive personality orientation (polarization) amongst high school students
Anotace:
Bakalářská práce “Intropunitivní a hypersensitivní tendence studentů a studentek střední školy” se zabývá charakteristikou náročného vývojové fáze adolescence, tělesným i duševním vývojem dospívajícího, pro snadné pochopení je zde uvedeno také vymezení pojmu normality a následného charakterizování dificilit se zaměřením na konkrétní dificilitu, a to již zmíněnou zvýšenou intropunitivitu a dále hypersensitivitu …víceAbstract:
The thesis „Intropunitive and hypersensitive student tendency of secondary school“ explains characteristics of demanding phase called adolescence, physical and intellectual development of adolescent, there is also determined concept of normality for easy understanding, and following definition explaining dificility with focus on particular dificility. It is explained by increased intropunitive and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/o61ln/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 2. 2014
- Vedoucí: prof. PhDr. Rudolf Kohoutek, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Lektorství cizího jazyka - německý jazyk
Práce na příbuzné téma
-
Prevence a reedukace specifických poruch učení pomocí metody EEG-biofeedback
Markéta Luňáková -
Reedukace potíží při čtení ve 3. ročníku základní školy
Petr Hynčica -
Reedukace oslabení dílčích funkcí u dětí v MŠ jako prevence rozvoje SPU
Lenka Němcová -
Problematika a prevence poruch učení u dětí na základní škole
Renáta PRŮŠOVÁ -
Prevence vývojových poruch učení - diagnostika, reedukace
Kateřina NIKELOVÁ -
Prevence školní neúspěšnosti v mateřských školách
Jana Bradáčová -
Prevence specifických poruch učení v předškolním věku
Andrea Hradilová -
Efektivita reedukace stereotypu běhu se změnami směru u fotbalistů ve věku 16-17 let pomocí fyzioterapeutické intervence a simultánního trenažeru
Vladislav PROKŮPEK