Bc. Jan DUDA

Master's thesis

Projekt nové koncepce online marketingové komunikace firmy Fatra, a.s. pro ruský trh

The project of the new concept of online marketing communication of the Fatra, joint-stock company for the Russian market
Abstract:
Cílem mé diplomové práce je vypracovat projekt zlepšení online marketingové ko-munikace společnosti Fatra, a.s. pro ruský trh. Tato práce se zaměřuje na fenomén dnešní doby, internet a jeho využití v marketingové komunikaci Diplomová práce je rozdělena na dvě části, na teoretickou a praktickou část. Teore-tická část využívá literárních zdrojů k popsání daného tématu. V úvodu praktické části je zpracována …more
Abstract:
The aim of my Master thesis is to develop a project to improve online marketing communication of Fatra, join-stock company for the Russian market. The thesis focuses on the phenomenon of our time internet and its usage in marketing communication. This Master thesis is divided into two parts, theoretical and practical. Theoretical part uses literary sources to describe the topic. At the beginning of …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2011
Identifier: 21681

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

DUDA, Jan. Projekt nové koncepce online marketingové komunikace firmy Fatra, a.s. pro ruský trh. Zlín, 2011. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 02. 05. 2011

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe