Tvorba firemní identity a image reastaurace Medea Ankora – Ing. Jaroslav Dvořáček
Ing. Jaroslav Dvořáček
Bakalářská práce
Tvorba firemní identity a image reastaurace Medea Ankora
Creating Corporate Identity and Corporate Image of the Medea Ankora Restaurant
Anotace:
Cílem práce je popsat jednotlivé kroky a postupy při vytváření firemní identity nově vzniklé společnosti. Objasnit výběr určitých metod pro vytvoření pozitivního image restaurace Medea Ankora. Součástí práce je polemika nad problémy vznikající během celého procesu.Abstract:
This work is trying to describe individual steps and procedures which are used to create corporate identity of new company. I am trying to explain choice of methods which lead to positive image of Medea Ankora Restaurant. Part of this work is description of problems which usually arise during the whole process.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 10. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ust38/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 10. 2011
- Vedoucí: Mgr. Miloslava Kykalová
- Oponent: PhDr. Pavel Čírtek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Firemní identita vybraného podniku v ČR
Lucie Houdková -
Firemní identita vybrané organizace
Iva Fulínová -
Firemní identita ve společnosti FERMAT CZ s.r.o.
Kateřina Pavuková -
Firemní identita (redesign) restaurace "A - plus"
Marharyta Shendryk -
Firemní identita a její význam pro dlouhodobou motivaci zaměstnanců podniku
Luke Bojčev -
Firemní identita zemědělské firmy BOTEP PLUS spol. s.r.o.
Michaela Sajfridová -
Firemní identita vybrané společnosti
Vivienne Makumbirofa -
Firemní identita vybrané značky
Viktorie Smejkalová