Úspěšnost působení marketingové komunikace organizaci AIESEC mezi studenty vybraných vysokých škol – Bc. Eliška Zemanová
Bc. Eliška Zemanová
Bachelor's thesis
Úspěšnost působení marketingové komunikace organizaci AIESEC mezi studenty vybraných vysokých škol
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřená na marketingovou komunikaci v neziskové organizaci AIESEC, která zprostředkovává zahraniční stáže. Práce má za cíl analyzovat míru informovanosti studentů vybraných vysokých škol o službách poskytovaných organizací AIESEC. Bakalářská práce se skládá ze dvou částí, teoreticko-metodologické a aplikační. První část vysvětluje základní pojmy marketingové komunikace. Dále je …moreAbstract:
This bachelor´s work is focused on marketing communication in the non-profit organization AIESEC that arranges foreign stays. The bachelor´s work has for the target to analyze rate of student´s awareness on local universities about services provided by AIESEC organization. This work consists of two parts: theoretical-methodological and application part. The first of them explains the basic information …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 9. 2015
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/xtwac/
Thesis defence
- Date of defence: 8. 2. 2016
- Supervisor: Ing. Lenka Ližbetinová, PhD.
- Reader: Ing. Petra Matoušková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ZEMANOVÁ, Eliška. \textit{Úspěšnost působení marketingové komunikace organizaci AIESEC mezi studenty vybraných vysokých škol}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2015. Available from: https://theses.cz/id/ge855q/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Marketing na sociálních sítích a jeho využití organizací AIESEC
Nam Hoang -
Marketing projektu Crop up (AIESEC Plzeň)
Magdalena MAJEROVÁ -
Analysis of the Internet Marketing Strategy of AIESEC
Aneta Lačevová -
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Petra Žáková -
Implementace B2B marketingu v neziskové organizaci AIESEC
Kristýna Pavlová -
Návrh marketingové strategie a segmentace mezinárodní studentské organizace AIESEC pro cílovou skupinu studentů
Veronika Losová -
Strategická analýza organizace AIESEC
Jiří Jambor -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová