Bc. Eliška Zemanová

Bachelor's thesis

Úspěšnost působení marketingové komunikace organizaci AIESEC mezi studenty vybraných vysokých škol

Abstract:
Bakalářská práce je zaměřená na marketingovou komunikaci v neziskové organizaci AIESEC, která zprostředkovává zahraniční stáže. Práce má za cíl analyzovat míru informovanosti studentů vybraných vysokých škol o službách poskytovaných organizací AIESEC. Bakalářská práce se skládá ze dvou částí, teoreticko-metodologické a aplikační. První část vysvětluje základní pojmy marketingové komunikace. Dále je …more
Abstract:
This bachelor´s work is focused on marketing communication in the non-profit organization AIESEC that arranges foreign stays. The bachelor´s work has for the target to analyze rate of student´s awareness on local universities about services provided by AIESEC organization. This work consists of two parts: theoretical-methodological and application part. The first of them explains the basic information …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 9. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 8. 2. 2016
  • Supervisor: Ing. Lenka Ližbetinová, PhD.
  • Reader: Ing. Petra Matoušková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Institute of Technology and Business in České Budějovice

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management