Bc. Eliška Zemanová

Bakalářská práce

Úspěšnost působení marketingové komunikace organizaci AIESEC mezi studenty vybraných vysokých škol

Anotace:
Bakalářská práce je zaměřená na marketingovou komunikaci v neziskové organizaci AIESEC, která zprostředkovává zahraniční stáže. Práce má za cíl analyzovat míru informovanosti studentů vybraných vysokých škol o službách poskytovaných organizací AIESEC. Bakalářská práce se skládá ze dvou částí, teoreticko-metodologické a aplikační. První část vysvětluje základní pojmy marketingové komunikace. Dále je …více
Abstract:
This bachelor´s work is focused on marketing communication in the non-profit organization AIESEC that arranges foreign stays. The bachelor´s work has for the target to analyze rate of student´s awareness on local universities about services provided by AIESEC organization. This work consists of two parts: theoretical-methodological and application part. The first of them explains the basic information …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 9. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 2. 2016
  • Vedoucí: Ing. Lenka Ližbetinová, PhD.
  • Oponent: Ing. Petra Matoušková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku