Bc. Věra Vetešníková

Diplomová práce

Enseñanza de ELE mediante educación en línea: una propuesta de incorporación del enfoque pedagógico de flipped classroom a las clases (el caso de la diferencia entre el uso de los verbos ser y estar)

Teaching Spanish as a foreign language on-line: a proposal for a flipped-classroom method (the case of verbs ser and estar)
Abstract:
The master’s thesis discusses the involvement of the pedagogical method flipped classroom in Spanish classes. The thesis is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part deals with general discussion about online learning, then it continues with flipped classroom, how it can be defined, which advantages it can bring, how we can use it in teaching foreign languages and lastly it …více
Abstract:
Magisterská práce pojednává o začlenění pedagogické metody flipped classroom do výuky španělského jazyka. Je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Součástí teoretické části je celkové pojednání o online výuce, dále se pak věnuje konkrétní metodě, jak ji lze definovat, jaké výhody přináší, jak ji můžeme využít ve výuce cizích jazyků a v poslední části rozebírá slovesa ser a estar jakožto specifický …více
 
 
Jazyk práce: španělština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 6. 2023
  • Vedoucí: doc. Mgr. Ivo Buzek, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Cristina Rodríguez García, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masarykova univerzita

Filozofická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Učitelství španělského jazyka a literatury pro střední školy / Učitelství španělského jazyka a literatury pro střední školy

Práce na příbuzné téma