Enseñanza de ELE mediante educación en línea: una propuesta de incorporación del enfoque pedagógico de flipped classroom a las clases (el caso de la diferencia entre el uso de los verbos ser y estar) – Bc. Věra Vetešníková
Bc. Věra Vetešníková
Master's thesis
Enseñanza de ELE mediante educación en línea: una propuesta de incorporación del enfoque pedagógico de flipped classroom a las clases (el caso de la diferencia entre el uso de los verbos ser y estar)
Teaching Spanish as a foreign language on-line: a proposal for a flipped-classroom method (the case of verbs ser and estar)
Abstract:
The master’s thesis discusses the involvement of the pedagogical method flipped classroom in Spanish classes. The thesis is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part deals with general discussion about online learning, then it continues with flipped classroom, how it can be defined, which advantages it can bring, how we can use it in teaching foreign languages and lastly it …viacAbstract:
Magisterská práce pojednává o začlenění pedagogické metody flipped classroom do výuky španělského jazyka. Je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Součástí teoretické části je celkové pojednání o online výuce, dále se pak věnuje konkrétní metodě, jak ji lze definovat, jaké výhody přináší, jak ji můžeme využít ve výuce cizích jazyků a v poslední části rozebírá slovesa ser a estar jakožto specifický …viac
Jazyk práce: Spanish
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/zyw1i/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2023
- Vedúci: doc. Mgr. Ivo Buzek, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Cristina Rodríguez García, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VETEŠNÍKOVÁ, Věra. \textit{Enseñanza de ELE mediante educación en línea: una propuesta de incorporación del enfoque pedagógico de flipped classroom a las clases (el caso de la diferencia entre el uso de los verbos ser y estar)}. Online. Diplomová práca. Brno: Masarykova univerzita, Faculty of Arts. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/gece5c/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / odbor:
Upper Secondary School Teacher Training in Spanish Language and Literature / Upper Secondary School Teacher Training in Spanish Language and Literature
Práce na příbuzné téma
-
Online nástroje pro podporu výuky
Martin Švancer