Kamila Voldřichová

Diplomová práce

Strategický re-branding a repositioning brokerjet Česká spořitelna

Strategic rebranding and repositioning of brokerjet České spořitelny
Anotace:
Diplomová práce si klade za cíl zanalyzovat průběh rebrandingu a repositioningu společnosti brokerjet České spořitelny. V teoretické části rozebírá tyto dvě oblasti s důrazem na marketing značky a popis vytváření positioningu. Praktická část začíná představením firmy a jejích produktů, dále seznamuje čtenáře s konkurencí společnosti na trhu v ČR a Rakousku. Klíčovou částí práce jsou poslední kapitoly …více
Abstract:
The thesis aims to analyze rebranding and repositioning of brokerjet České spořitelny. The theoretical part deals with these two marketing areas with special focus on brand marketing and process of creating company's positioning. The practical part begins with introduction of the company and its products, further on explains its competitors within Czech Republic and Austria. Last chapters form …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 10. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 5. 2014
  • Vedoucí: Milan Postler
  • Oponent: Tomáš Sadílek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/40748

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod