Možnosti zaměření marketingové komunikace Spojených Arabských Emirátů v ČR jako turistické destinace – Andrea Burkotová
Andrea Burkotová
Diplomová práce
Možnosti zaměření marketingové komunikace Spojených Arabských Emirátů v ČR jako turistické destinace
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 12. 2018
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BURKOTOVÁ, Andrea. \textit{Možnosti zaměření marketingové komunikace Spojených Arabských Emirátů v ČR jako turistické destinace}. Online. Diplomová práce. Praha: Vysoká škola ekonomie a managementu, o.p.s. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/gegmvb/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Vysoká škola ekonomie a managmentu
Magisterský studijní program:
Magisterské programy (Ing.)
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.