Marketing a reklama ve vztahu k 5 typům postmoderní osobnosti – Jakub Šetek
Jakub Šetek
Bakalářská práce
Marketing a reklama ve vztahu k 5 typům postmoderní osobnosti
Marketing and advertising in relation to 5 types of postmodern personality
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na problematiku postmoderního marketingu a postmoderní reklamy ve vztahu k pěti typům postmoderní osobnosti, jež popsal polský sociolog Zygmunt Bauman. Cílem je poukázat na to, že znalost těchto typů postmoderní osobnosti je nespornou výhodou při tvorbě reklamních kampaní, a to hlavně z pohledu cílení na konkrétní skupiny zákazníků. V teoretické části práce je vysvětlen …víceAbstract:
This bachelor thesis is focused on the issue of postmodern marketing and postmodern advertising in relation to the five types of postmodern personality described by the Polish sociologist Zygmunt Bauman. The aim is to point out that knowledge of these types of postmodern personalities is an indisputable advantage in creating advertising campaigns, especially in terms of targeting specific groups of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 6. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Michaela Vaculíková, Ph.D.
- Oponent: Ladislav Pátík, Ing.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / specializace:
Kreativní marketing a komunikace / Kreativní marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a reklama ve vztahu k pěti typům postmoderní osobnosti
Alexandra Vavrušková -
Premeny reklamnej reči v kontexte postmodernej situácie
Dajana Székelyová -
Marketing a reklama ve vztahu k pěti typům postmoderní osobnosti
Tomáš Ulrich -
Marketing a reklama ve vztahu k pěti typům postmoderní osobnosti
Kristýna Doubková -
Marketing a reklama ve vztahu k pěti typům postmoderní osobnosti
Alexandra Vavrušková -
Koncept postmoderní osobnosti z hlediska sociologie a psychologie ve vazbě k současnému marketingu
Tina Kučková -
Marketing a reklama ve vztahu k pěti typům postmoderní osobnosti
Alexandra Vavrušková -
Marketing a reklama ve vztahu k pěti typům postmoderní osobnosti
Kristýna Doubková
Název
Vložil
Vloženo
Práva