Marketing a reklama ve vztahu k 5 typům postmoderní osobnosti – Jakub Šetek
Jakub Šetek
Bachelor's thesis
Marketing a reklama ve vztahu k 5 typům postmoderní osobnosti
Marketing and advertising in relation to 5 types of postmodern personality
Abstract:
Tato bakalářská práce je zaměřena na problematiku postmoderního marketingu a postmoderní reklamy ve vztahu k pěti typům postmoderní osobnosti, jež popsal polský sociolog Zygmunt Bauman. Cílem je poukázat na to, že znalost těchto typů postmoderní osobnosti je nespornou výhodou při tvorbě reklamních kampaní, a to hlavně z pohledu cílení na konkrétní skupiny zákazníků. V teoretické části práce je vysvětlen …moreAbstract:
This bachelor thesis is focused on the issue of postmodern marketing and postmodern advertising in relation to the five types of postmodern personality described by the Polish sociologist Zygmunt Bauman. The aim is to point out that knowledge of these types of postmodern personalities is an indisputable advantage in creating advertising campaigns, especially in terms of targeting specific groups of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 6. 2020
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Michaela Vaculíková, Ph.D.
- Reader: Ladislav Pátík, Ing.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠETEK, Jakub. \textit{Marketing a~reklama ve vztahu k~5 typům postmoderní osobnosti}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., University of Creative Communication. 2020. Available from: https://theses.cz/id/gequel/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationBachelor programme / specializace:
Creative marketing and communication / Creative marketing
Theses on a related topic
-
Marketing a reklama ve vztahu k pěti typům postmoderní osobnosti
Alexandra Vavrušková -
Premeny reklamnej reči v kontexte postmodernej situácie
Dajana Székelyová -
Marketing a reklama ve vztahu k pěti typům postmoderní osobnosti
Tomáš Ulrich -
Marketing a reklama ve vztahu k pěti typům postmoderní osobnosti
Kristýna Doubková -
Marketing a reklama ve vztahu k pěti typům postmoderní osobnosti
Alexandra Vavrušková -
Koncept postmoderní osobnosti z hlediska sociologie a psychologie ve vazbě k současnému marketingu
Tina Kučková -
Marketing a reklama ve vztahu k pěti typům postmoderní osobnosti
Alexandra Vavrušková -
Marketing a reklama ve vztahu k pěti typům postmoderní osobnosti
Kristýna Doubková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights