Metoda PRVA v artefiletickém procesu ve vztahu k dětskému etopedickému souboru – Mgr. Zdeněk STANĚK
Mgr. Zdeněk STANĚK
Doctoral thesis
Metoda PRVA v artefiletickém procesu ve vztahu k dětskému etopedickému souboru
Method of PRVA in art-philetic process in relation to children with mental and behaviour disorders
Abstract:
Metoda PRVA (Phenomenological Reflection of Visual Artifact) je procesem s převahou vztahově-experienciální reflexe a odlišný artefiletický proces (Art-Philetic Approach), složený z výrazové hry a následného artefiletického reflektivního dialogu, je postaven na vizuálně kognitivní rovině reflexe. Společně oba systémy vytváří hybridní salutogenetický proces. Metoda PRVA je rozvíjející se nedirektivní …moreAbstract:
The PRVA (Phenomenological Reflection of Visual Artifact) method is a process with a predominance of relational-experiential reflection and another artephiletic process (Artephiletic Approach) which composes of an expressive play and subsequent artephiletic reflective dialogue based on visual and cognitive level of reflection. In such a way, the two systems together create a hybrid salutogenetic process …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 3. 2016
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Jiří Závora, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
STANĚK, Zdeněk. \textit{Metoda PRVA v artefiletickém procesu ve vztahu k dětskému etopedickému souboru}. Online. Doctoral theses, Dissertations. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Education. 2016. Available from: https://theses.cz/id/gf02pb/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
STANĚK, Zdeněk. Metoda PRVA v artefiletickém procesu ve vztahu k dětskému etopedickému souboru. Ústí nad Labem, 2016. disertační práce (Ph.D.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of EducationDoctoral programme / field:
Specialization in Education / Theory of Arts and Crafts
Theses on a related topic
-
Rozdíly v postojích studentů vysokých škol k dětem s poruchami chování a dětem s mentálním postižením
Alice Staňková -
Analýza motivace osobních asistentů pro práci s jedinci s poruchami autistického spektra
Terezie Kvasničková -
Praktické zkušenosti odborných pracovníků ZŠ s dětmi s poruchami chování
Marie Provazníková -
Porovnání osobnosti dětí s poruchami chování a zdravých dětí s pomocí TCI-A
Irena Košíčková -
Životní situace rodin s dětmi s poruchami autistického spektra
Petra Daňková -
Integrace dítěte s poruchami chování a s deprivačním syndromem na 2. stupni běžné základní školy
Markéta Suráková -
Rozvoj komunikačních dovedností u žáků s poruchami autistického spektra s využitím Edukačně-hodnotícího profilu
Lucie Šťastná -
Jak pandemie ovlivnila život v rodinách s dítětem s poruchou autistického spektra
Karolína Hanzlíková