Mgr. Michaela Hortová

Bakalářská práce

Vliv marketingu městské fantasy literatury na české čtenáře

The impact of marketing urban fantasy literature on Czech readers
Anotace:
Má práce zahrnuje definice podžánrů fantasy, především městské fantasy, která je popsána podrobněji. Jelikož není snadné definovat žánry jednotně, pokusila jsem se to napravit s pomocí genologie a shrnout společné rysy. Část popisující marketing se soustředí na možnosti knižního marketingu a ukazuje čtyři praktické příklady knižní propagace. Nakonec jsou zde výsledky dotazníkového výzkumu o vlivu městské …více
Abstract:
My thesis includes definitions of fantasy subgenres, especially of urban fantasy, which is described in detail. As it is not easy to define genres accurately, I tried to correct it with genology help and summarize common features. The part describing marketing is concentrated on possibilities of book marketing and shows four practical examples of book promotion. In the end, there are survey results …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 8. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 9. 2015
  • Vedoucí: Mgr. Olga Zbranek Biernátová
  • Oponent: Mgr. Pavlína Mazáčová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta