Ing. Olena Levchytska

Master's thesis

The Power of Emotions: Emotional Appeals in Advertising

The Power of Emotions: Emotional Appeals in Advertising
Abstract:
The aim of this diploma work is to study the emotional appeals in advertisements and its impact on the decision-making process of buyers. The theoretical chapters of the thesis include the review of the history of advertisement and the observation of its impact on the emotional sphere. Furthermore, there is described the usage of the emotional patterns in advertising messages. In order to reveal the …viac
 
 
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2017
  • Vedúci: PhDr. Radim Hladík, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Ilona Toufarová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication