The Power of Emotions: Emotional Appeals in Advertising – Ing. Olena Levchytska
Ing. Olena Levchytska
Master's thesis
The Power of Emotions: Emotional Appeals in Advertising
The Power of Emotions: Emotional Appeals in Advertising
Abstract:
The aim of this diploma work is to study the emotional appeals in advertisements and its impact on the decision-making process of buyers. The theoretical chapters of the thesis include the review of the history of advertisement and the observation of its impact on the emotional sphere. Furthermore, there is described the usage of the emotional patterns in advertising messages. In order to reveal the …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/tkg52/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2017
- Vedúci: PhDr. Radim Hladík, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Ilona Toufarová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Factors Influencing Consumer Behaviour Towards Indian Restaurants Among Indian Community and Non-Indian People (the case of Prague)
Harshnakumari Kalsinhbhai Bhabhor -
eCommerce Consumer Behaviour in Southeast Asia
Yunteng Zhang