Klára HROBNÍKOVÁ
Bachelor's thesis
Internetová publicistika a facebook
The Internet Publicism and Facebook
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá internetovou publicistikou a sociální sítí Facebook. Konkrétně se zabývá aktuálním jazykovým územ publika diskusních fór on-line zpravodajského portálu iDNES.cz a sociální sítě Facebook. Celá práce je rozdělena na dvě hlavní části, teoretickou a praktickou. Teoretická část se věnuje představení internetu a internetové publicistice, včetně představení vývoje portálů. …moreAbstract:
This bachelor thesis focuses on the Internet journalism and social networking site Facebook. Specifically, it deals with the current language territory of audience of online news discussion forums on iDNES.cz portal and social network Facebook. The thesis is classified into two main parts, theoretical and practical. The theoretical part is based on presenting the Internet and the Internet journalism …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 6. 2017
Thesis defence
- Date of defence: 21. 8. 2017
- Supervisor: doc. PhDr. Eva Jandová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
HROBNÍKOVÁ, Klára. Internetová publicistika a facebook. Ostrava, 2017. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Philology / -Cj-Zsv Bc
Theses on a related topic
-
Publicistika na internetu
Markéta MORAVCOVÁ -
Syntax novinových titulků (srovnání oficiální a bulvární publicistiky)
Pavla HOLOUBKOVÁ -
Komunikační prostředky užívané v diskusních fórech na zpravodajském portále Novinky.cz
Eliška FIDRANTOVÁ -
Gamifikace a fantasy hry jako prostředek zvyšování návštěvnosti zpravodajského portálu
Adam Böck -
Komparace komunikace vybraných značek na sociální síti
Lucie VOŽENÍLKOVÁ -
Komparace komunikace vybraných značek na sociální síti
Kateřina TEŘLOVÁ -
Komparace sociálních sítí a digitální komunikace České republiky a Portugalska
Lucie Eretová -
Komparace marketingové komunikace vybraných organizací na sociálních sítích
Miroslava JANOTOVÁ