František Šimon

Bakalářská práce

Marketingová studie zavedení firmy prodávající značkové oblečení a doplňky na český trh

Marketing study of the introduction of the company selling branded clothes and accessories into the Czech market
Anotace:
Abstrakt ŠIMON, František. Marketingová studie zavedení značky prodávající oblečení a doplňky na český trh. [Bakalářská práce] Vysoká škola hotelová. Praha: 2013. 55 stran. Autor bakalářské práce představuje marketingovou studii, podpořenou bohatým teoretickým základem, ale i návrhy vizí. Autor bakalářské práce se snaží poukázat na problematiku zavádění nové firmy na český trh. Cílem tohoto textu je …více
Abstract:
Abstract Author of the thesis presents a marketing study, supported by a rich theoretical basis, but with suggestions vision. Author of the thesis is trying to highlight the issue of the introduction of a new company into the Czech market. The objective of this text is to provide valid information about awareness among people, who are confronted with a variety of luxury brands / companies. The essence …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2013
  • Vedoucí: Ing. Jan Mastný
  • Oponent: PhDr. Jaroslav Holoubek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze

Vysoká škola hotelová v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách

Práce na příbuzné téma