Bc. Zorka Mašková

Master's thesis

Vliv ekonomické situace na obsahy a formy marketingové komunikace ve vybraném oboru

Effect of economic situation on the contents and forms of marketing communication in a selected branch
Abstract:
Smyslem této práce je dokázat, jak velký vliv má ekonomická situace na tvorbu forem marketingové komunikace v oblasti automobilového průmyslu. Cílem je vytvořit konkrétní návrh zpracování marketingového a marketingového komunikačního mixu importéra vozů fiktivní značky a společnosti DAMAS s ohledem na aktuální ekonomickou situaci. V teoretické části je zvolené téma zasazeno do oborových rámců ekonomie …more
Abstract:
The purpose of this work is to show how much influence the economic situation has in creating a different forms of marketing communications in the automotive industry. The target is to create a specific design process of marketing and marketing communication mix for fictitious car brands importer of cars fictitious brands of DAMAS company with regard to the current economic situation. In the theoretical …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 20. 6. 2013
  • Supervisor: PhDr. Pavel Čírtek
  • Reader: PhDr. Adolf Vodrážka

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní