Bc. Zorka Mašková

Diplomová práce

Vliv ekonomické situace na obsahy a formy marketingové komunikace ve vybraném oboru

Effect of economic situation on the contents and forms of marketing communication in a selected branch
Anotace:
Smyslem této práce je dokázat, jak velký vliv má ekonomická situace na tvorbu forem marketingové komunikace v oblasti automobilového průmyslu. Cílem je vytvořit konkrétní návrh zpracování marketingového a marketingového komunikačního mixu importéra vozů fiktivní značky a společnosti DAMAS s ohledem na aktuální ekonomickou situaci. V teoretické části je zvolené téma zasazeno do oborových rámců ekonomie …více
Abstract:
The purpose of this work is to show how much influence the economic situation has in creating a different forms of marketing communications in the automotive industry. The target is to create a specific design process of marketing and marketing communication mix for fictitious car brands importer of cars fictitious brands of DAMAS company with regard to the current economic situation. In the theoretical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 6. 2013
  • Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
  • Oponent: PhDr. Adolf Vodrážka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní