Zita KAKAROVÁ

Bakalářská práce

Aktivizující metody a jejich uplatnění při poznávání přírody v předškolním vzdělávání

Teaching natural science through inquiry-based learning in preschool education
Anotace:
Zkoumanou problematikou této bakalářské práce jsou aktivizující metody a jejich uplatnění při poznávání přírody v předškolním vzdělávání. Práce se zabývá výzkumným problémem, jaké jsou využívány aktivizující metody v mateřské škole a důvody jejich využití při poznávání přírody. Výzkumný projekt byl realizován jako případová studie na souboru dvou učitelů rozdílného pohlaví, věku a praxe v běžné mateřské …více
Abstract:
The curent thesis focused on the use of inquiry-based learning instructional methods in teaching nature scienceat a preschool level. More specifically, theconducted research investigated what inquiry based learning methods were typically used in classrooms and the teachers reasons for their implementation. The research was conducted in the form of a case study, two preschool teachers varying ingender …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 10. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Ondřej Pešout, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KAKAROVÁ, Zita. Aktivizující metody a jejich uplatnění při poznávání přírody v předškolním vzdělávání. Ústí nad Labem, 2019. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta