Veronika MALÁ
Bachelor's thesis
Etika a korektnost v reklamě
Ethics and correctness in advertising
Abstract:
Předložená bakalářská práce se zabývá problematikou etiky v reklamě se zaměřením na automobilový průmysl. Nejdříve jsou představeny základní pojmy jako etika, morálka, marketing a reklama. Dále je přiblížena regulace reklamy z právního hlediska a její samoregulace, kterou má na starost instituce Rada pro reklamu. V praktické části jsou analyzovány dvě kontroverzní reklamy automobilové společnosti Hyundai …moreAbstract:
The presented bachelor thesis deals with the issue of ethics in advertising with a focus on the automotive industry. First, basic concepts such as ethics, morality, marketing and advertising are introduced. Furthermore, there is presented the regulation of advertising from a legal perspective, and its self-regulation, which is in charge of the institution in the Czech Republic. In the practical part …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2021
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Jan Petrtyl, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
MALÁ, Veronika. Etika a korektnost v reklamě. Plzeň, 2021. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Retail Management
Theses on a related topic
-
Marketingový výzkum nových zdrojů konkurenčních výhod spojených se zavedením tepelného výměníku pro automobilový průmysl
Richard Šácha -
Marketingový výzkum v automobilovém průmyslu - optimalizace produktu na základě získaných informací
Anna Mazánková -
Marketingová analýza produktu v automobilovém průmyslu
Eliška Došková -
Logo a slogan v marketingové komunikaci automobilového průmyslu
Jan Kvapil -
Lokalizace marketingové komunikace pro vietnamský automobilový trh
Thuy Duong Nguyen -
Uplatňování integrované marketingové komunikace v automobilovém průmyslu
Lenka Kalvodová -
Regulace reklamy
Petra Ondroušková -
Regulace reklamy ve farmacii
Eva Kalvodová