Vznik Herbenova Času a jeho vývoj na přelomu 19. a 20. století – Bc. Dominik Absolon
Bc. Dominik Absolon
Bakalářská práce
Vznik Herbenova Času a jeho vývoj na přelomu 19. a 20. století
The foundation of Herbens Čas and its development at the turn of 19th and 20th century
Anotace:
Tato práce zkoumá za pomocí historických metod vznik a vývoj časopisu Čas od jeho počátku v roce 1886, až po jeho násilné zastavení v roce 1915. Postupně popisuje jeho vznik jako čtrnáctideník a jeho proměnu v týdeník a následně deník. Zaměřuje se na to, jak se list stal tribunou realistické strany Tomáše Garriguea Masaryka a také na aféry, se kterými byl Čas spojován (například protesty proti Času …víceAbstract:
This work using historical methods examines the foundation and development of Čas magazine since its inception in 1886 until his violent halt in 1915. Gradually, I described his creation as a biweekly magazine, and its transformation into a weekly magazine and then daily magazine. I focuse on how the it became a tribune of Tomas Garrigue Masaryks realistic party, and also on an affairs which Čas was …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 5. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/a26i0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 6. 2016
- Vedoucí: PhDr. Pavel Večeřa, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Pavel Sedláček
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ABSOLON, Dominik. \textit{Vznik Herbenova Času a jeho vývoj na přelomu 19. a 20. století} [online].
Brno, 2016 [cit. 2021-03-08]. Dostupné z: <https://theses.cz/id/gfqbz7/>.
Bakalářská práce.
Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií.
Vedoucí práce PhDr. Pavel Večeřa, Ph.D..
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika
Práce na příbuzné téma
-
The Social Meanings of Abandoned Mental Hospitals. A Cultural-Sociological Analysis of Visual Culture and Social Media
Olga Kurbatova -
An Analysis of Stylistic and Linguistic Means of Medium of Advertising: Alcohol Commercial Slogans
Tereza Matějíčková -
Comparative Sentiment Analysis of Media Bias
Jana Rojková -
A linguistic analysis of media descriptions of unethical business activities
Martin RUDZKI -
The Style of Secondary School Textbooks (Analysis of Czech textbooks of English in reflection of past and future)
Jindra Bromová -
Semiotic Analysis of Media Discourse: Analysis of Gender in Selected British and Slovak Television Commercials
Veronika BABJÁKOVÁ -
A linguistic analysis of media descriptions of unethical business activities
Martin RUDZKI -
Analýza mediální kampaně neziskové organizace
Lenka Navrátilová