Bc. Tereza Pěchočová

Diplomová práce

Kulturní centrum Kaštan: Strategické plánování v umění s důrazem na využití současných marketingových nástrojů

Cultural centre Kaštan: A strategy planning in the art with an emphasis on using current marketing s tools
Anotace:
Tato magisterská diplomová práce se zaměřuje na problematiku strategického plánování v kulturních institucích. Dochází na vymezení patřičné teorie a pojmů a aplikaci marketingových a dalších metod v kulturním prostředí. Vybranou organizací, na níž autorka metody demonstruje, je hudební a divadelní scéna Kaštan, součást občanského sdružení Unijazz. Práce je rozdělena do pěti hlavních oddílů, členěných …více
Abstract:
This master's thesis is focused on issues of strategic planning in cultural institutions. There are specifications of proper theory and terms and the application of marketing and further methods in the cultural environment. The organisation which the author illustrates those methods is musical and theatre scene Kaštan – part of citizens association Unijazz. The work is divided into five sections which …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2012
  • Vedoucí: Mgr. Simona Juračková, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Aleš Opekar, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masarykova univerzita

Filozofická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře