Kulturní centrum Kaštan: Strategické plánování v umění s důrazem na využití současných marketingových nástrojů – Bc. Tereza Pěchočová
Bc. Tereza Pěchočová
Diplomová práce
Kulturní centrum Kaštan: Strategické plánování v umění s důrazem na využití současných marketingových nástrojů
Cultural centre Kaštan: A strategy planning in the art with an emphasis on using current marketing s tools
Anotace:
Tato magisterská diplomová práce se zaměřuje na problematiku strategického plánování v kulturních institucích. Dochází na vymezení patřičné teorie a pojmů a aplikaci marketingových a dalších metod v kulturním prostředí. Vybranou organizací, na níž autorka metody demonstruje, je hudební a divadelní scéna Kaštan, součást občanského sdružení Unijazz. Práce je rozdělena do pěti hlavních oddílů, členěných …víceAbstract:
This master's thesis is focused on issues of strategic planning in cultural institutions. There are specifications of proper theory and terms and the application of marketing and further methods in the cultural environment. The organisation which the author illustrates those methods is musical and theatre scene Kaštan – part of citizens association Unijazz. The work is divided into five sections which …víceKlíčová slova
Unijazz KC Kaštan občanské sdružení kulturní instituce organizační struktura organizační kultura analýza současného stavu strategie marketing marketingový výzkum marketingový mix marketing nehmotného produktu poslání marketingový plán fundraising. Unijazz cultural centre Kaštan citizens' association cultural institutions organizational structure organizational culture analysis of current situation strategy marketing's survey marketing's mix marketing of intangible product mission marketing's intention fundraising.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/gv0a1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2012
- Vedoucí: Mgr. Simona Juračková, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Aleš Opekar, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PĚCHOČOVÁ, Tereza. \textit{Kulturní centrum Kaštan: Strategické plánování v umění s důrazem na využití současných marketingových nástrojů}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/gg0c98/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of product adoption and prediction of customer churn
Ľudmila Lenková -
Analysis of Cultural Aspects of Anglophone Countries in English Language and Geography Textbooks
Pavlína Malíková -
Contract Management in the Public Sector: Analysis and Evaluation of Current Situation
Beñat Alzuri -
Current Situation of Telehealth in Chronic Disease Care in the Czech Republic
Milan Hašek -
The effects of management styles on organizational performance
Jigar Ramprasad Sharma -
THE EFFECT OF CORPORATE CULTURE ON THE ORGANIZATION OVERALL PERFORMANCE
Hardipsinh Medhat -
Organizační a právní struktura fotbalové asociace
Radek ŠIKOLA