The role and application of market research (qualitative and quantitative) in inbound or domestic tourism industry – Bc. Lev Alimpiyev
Bc. Lev Alimpiyev
Diplomová práce
The role and application of market research (qualitative and quantitative) in inbound or domestic tourism industry
The role and application of market research (qualitative and quantitative) in inbound or domestic tourism industry
Abstract:
This thesis investigates qualitative and quantitative tourism research. Research was provided with aiming on the Czech Republic. The main goal of this thesis is based on own research suggest improvements for official Czech bodies responsible for promoting the Czech Republic abroad to attract more foreign tourists. The work explores the following hypotheses: tourists from Asia in the nearest ten years …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 8. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/fkta3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 8. 2017
- Vedoucí: Ing. Jiří Šnajdar
- Oponent: PhDr. Ilona Toufarová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ALIMPIYEV, Lev. \textit{The role and application of market research (qualitative and quantitative) in inbound or domestic tourism industry}. Online. Diplomová práce. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/gg7fqx/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication