The influence of printed humorous advertising on gender´s attention, memory, attitude toward advertising and brand. (Casse study: Libya and Czech Republic) – Mohammed Boubaker Mehimed Boubaker
Mohammed Boubaker Mehimed Boubaker
Disertační práce
The influence of printed humorous advertising on gender´s attention, memory, attitude toward advertising and brand. (Casse study: Libya and Czech Republic)
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Zdeněk Linhart, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BOUBAKER, Mohammed Boubaker Mehimed. \textit{The influence of printed humorous advertising on gender´s attention, memory, attitude toward advertising and brand. (Casse study: Libya and Czech Republic)}. Online. Disertační práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/gg8g92/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Česká zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaDoktorský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.
Název
Vložil
Vloženo
Práva