The influence of printed humorous advertising on gender´s attention, memory, attitude toward advertising and brand. (Casse study: Libya and Czech Republic) – Mohammed Boubaker Mehimed Boubaker
Mohammed Boubaker Mehimed Boubaker
Doctoral thesis
The influence of printed humorous advertising on gender´s attention, memory, attitude toward advertising and brand. (Casse study: Libya and Czech Republic)
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. Ing. Zdeněk Linhart, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BOUBAKER, Mohammed Boubaker Mehimed. \textit{The influence of printed humorous advertising on gender´s attention, memory, attitude toward advertising and brand. (Casse study: Libya and Czech Republic)}. Online. Dizertačná práca. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Faculty of Economics and Management. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/gg8g92/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Czech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementDoctoral programme:
Management
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.
Názov
Vložil
Vložené
Práva