Komunikační mix mediální agentury Regie Radio Music, s. r. o. – Mgr. Roman ZARZYCKÝ
Mgr. Roman ZARZYCKÝ
Bachelor's thesis
Komunikační mix mediální agentury Regie Radio Music, s. r. o.
Komunikační mix mediální agentury Regie Radio Music a vypracování projektu komunikační strategie
Communication mix in the medial agency Regie Radio Music
Abstract:
Komunikační mix mediální agentury Regie Radio Music - zvolil jsem jej proto, že v této společnosti pracuji již 7let a analýza prostředí pro mne byla výzvou. S ohledem na dostupnost interních materiálů se domnívám, že práce bude zajímavá, i když poměrně detailní.Abstract:
I am pleased that I was able to work up my thesis on the topic titled communication mix in the medial agency Regie Radio Music. Aside from my reporter work I got the chance to get in to different section of our comapny. I worked in this comapny for several years already. It was an opportunity for me to enrich my knowledges and I appreciate the big help from the leaders of the company. They were really …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 5. 2006
Identifier:
2695
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2006
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ZARZYCKÝ, Roman. \textit{Komunikační mix mediální agentury Regie Radio Music, s. r. o.}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2006. Available from: https://theses.cz/id/gg9q3v/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ZARZYCKÝ, Roman. Komunikační mix mediální agentury Regie Radio Music, s. r. o.. Zlín, 2006. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 08. 05. 2036
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications