Komunikační mix mediální agentury Regie Radio Music, s. r. o. – Mgr. Roman ZARZYCKÝ
Mgr. Roman ZARZYCKÝ
Bakalářská práce
Komunikační mix mediální agentury Regie Radio Music, s. r. o.
Komunikační mix mediální agentury Regie Radio Music a vypracování projektu komunikační strategie
Communication mix in the medial agency Regie Radio Music
Anotace:
Komunikační mix mediální agentury Regie Radio Music - zvolil jsem jej proto, že v této společnosti pracuji již 7let a analýza prostředí pro mne byla výzvou. S ohledem na dostupnost interních materiálů se domnívám, že práce bude zajímavá, i když poměrně detailní.Abstract:
I am pleased that I was able to work up my thesis on the topic titled communication mix in the medial agency Regie Radio Music. Aside from my reporter work I got the chance to get in to different section of our comapny. I worked in this comapny for several years already. It was an opportunity for me to enrich my knowledges and I appreciate the big help from the leaders of the company. They were really …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2006
Identifikátor:
2695
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2006
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ZARZYCKÝ, Roman. Komunikační mix mediální agentury Regie Radio Music, s. r. o.. Zlín, 2006. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 08. 05. 2036
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace