Mgr. Roman ZARZYCKÝ

Bakalářská práce

Komunikační mix mediální agentury Regie Radio Music, s. r. o.

Komunikační mix mediální agentury Regie Radio Music a vypracování projektu komunikační strategie

Communication mix in the medial agency Regie Radio Music
Anotace:
Komunikační mix mediální agentury Regie Radio Music - zvolil jsem jej proto, že v této společnosti pracuji již 7let a analýza prostředí pro mne byla výzvou. S ohledem na dostupnost interních materiálů se domnívám, že práce bude zajímavá, i když poměrně detailní.
Abstract:
I am pleased that I was able to work up my thesis on the topic titled communication mix in the medial agency Regie Radio Music. Aside from my reporter work I got the chance to get in to different section of our comapny. I worked in this comapny for several years already. It was an opportunity for me to enrich my knowledges and I appreciate the big help from the leaders of the company. They were really …více
 

Klíčová slova

Regie Radio mediální agentura
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2006
Identifikátor: 2695

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2006

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ZARZYCKÝ, Roman. Komunikační mix mediální agentury Regie Radio Music, s. r. o.. Zlín, 2006. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 08. 05. 2036

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace