Budování značky vysokých škol – Ing. Martina SASÍNKOVÁ
Ing. Martina SASÍNKOVÁ
Disertační práce
Budování značky vysokých škol
Building a Brand of Universities
Anotace:
Disertační práce na téma "Budování značky vysokých škol" se zabývá problematikou budování značky vysokých škol se zaměřením na ekonomické fakulty v ČR. Toto užší zaměření já dáno především vlivem demografického vývoje, kdy studentů na vysokých školách ubývá ve všech stupních studia a největší pokles studentů zaznamenávají především ekonomické fakulty. První část práce řeší současný stav v oblasti brandingu …víceAbstract:
Disertační práce na téma "Budování značky vysokých škol" se zabývá problematikou budování značky vysokých škol se zaměřením na ekonomické fakulty v ČR. Toto užší zaměření já dáno především vlivem demografického vývoje, kdy studentů na vysokých školách ubývá ve všech stupních studia a největší pokles studentů zaznamenávají především ekonomické fakulty. První část práce řeší současný stav v oblasti brandingu …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 6. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 12. 2017
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SASÍNKOVÁ, Martina. Budování značky vysokých škol. Zlín, 2017. disertační práce (Ph.D.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyDoktorský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Strategické budování značky Agentury Harmonie: případová studie
Nikola Szabó -
Využití sociálních sítí pro budování značky a zvýšení prodeje
Tomáš Müller -
Vnímání značky Fairtrade na Ekonomické fakultě Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích
Kristýna HOFBAUEROVÁ -
Vnímání značky Fairtrade na Ekonomické fakultě Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích
Vilém KUPKA -
Vnímání značky Fairtrade na Ekonomické fakultě Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích
Lenka LENGEROVÁ -
Povědomí o značce Fairtrade na Ekonomické fakultě Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích
Klára JUNGWIRTHOVÁ -
Otestování možnosti získání značky "ekologicky šetrná služba" Hornicko-geologickou fakultou VŠB - TUO
Olga Klimková