Ing. Martina SASÍNKOVÁ

Disertační práce

Budování značky vysokých škol

Building a Brand of Universities
Anotace:
Disertační práce na téma "Budování značky vysokých škol" se zabývá problematikou budování značky vysokých škol se zaměřením na ekonomické fakulty v ČR. Toto užší zaměření já dáno především vlivem demografického vývoje, kdy studentů na vysokých školách ubývá ve všech stupních studia a největší pokles studentů zaznamenávají především ekonomické fakulty. První část práce řeší současný stav v oblasti brandingu …více
Abstract:
Disertační práce na téma "Budování značky vysokých škol" se zabývá problematikou budování značky vysokých škol se zaměřením na ekonomické fakulty v ČR. Toto užší zaměření já dáno především vlivem demografického vývoje, kdy studentů na vysokých školách ubývá ve všech stupních studia a největší pokles studentů zaznamenávají především ekonomické fakulty. První část práce řeší současný stav v oblasti brandingu …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 6. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 12. 2017

Citační záznam

Jak správně citovat práci

SASÍNKOVÁ, Martina. Budování značky vysokých škol. Zlín, 2017. disertační práce (Ph.D.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe