Statistical analysis of digital social communication in the Czech Republic – Mayu Fukuhara
Mayu Fukuhara
Bakalářská práce
Statistical analysis of digital social communication in the Czech Republic
Abstract:
This study investigates the landscape of digital social communication in the Czech Republic, focusing on the influence of generational cohorts and education levels. Utilizing data from the European Social Survey 2020 (ESS2020), statistical analysis reveals significant insights into digital communication behaviors within this context. Findings highlight disparities across generational cohorts, with …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 3. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 5. 2024
- Vedoucí: prof. Ing. Jindřich Špička, Ph.D.
- Oponent: Zuzana Pacáková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
FUKUHARA, Mayu. \textit{Statistical analysis of digital social communication in the Czech Republic}. Online. Bakalářská práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/gghmi6/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program:
Informatics
Práce na příbuzné téma
-
Statistical analysis of digital social communication in Austria and the Czech Republic
Madiyar Batanov -
Statistical analysis of digital social communication in France
Davy Bouassa -
Statistical analysis of digital social communication in Germany
Olesia Nurislamova -
The relationship between digital social communication and people´s view on ongoing climate change in the Czech Republic and Germany
Daniya Balykbayeva -
Statistical Analysis of Digital Social Communication in Germany
Bilge Toprak -
Statistical analysis of digital social communication in Italy
Alan Musaev -
HR marketing communication with focus on digital recruitment (role of social platforms in recruiting)
Tatia Tchkonia -
Marketing Communication of Football Clubs through Social Media
Amal Devassy
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses gghmi6 gghmi6/2
16. 3. 2024