Tvorba hodnoty pro zákazníka na konkrétním podniku – Bc. Ivana Skotnicová
Bc. Ivana Skotnicová
Bakalářská práce
Tvorba hodnoty pro zákazníka na konkrétním podniku
Customer value creation in the enterprise
Anotace:
Předmětem bakalářské práce „Tvorba hodnoty pro zákazníka na konkrétním podniku“ je definování nastavených interních procesů v podniku se zaměřením na vytváření hodnotově orientovaného podniku a analýza inovačních procesů v podniku ve vztahu ke zvyšování hodnoty pro zákazníka. Na základě teoretických poznatků byla provedena strategická analýza interních procesů s orientací na inovační procesy jako základ …víceAbstract:
The subject of the bachelor thesis “Customer value creation in the enterprise” is defined as setting the internal processes in business in connection with increasing customer value. Based on theoretical findings, strategic analyses of internal processes were performed which were oriented in innovative processes such as the basics for creating customer value. The company AWD Česká republika s.r.o. was …víceKlíčová slova
Hodnota pro zákazníka strategická analýza podniku inovační procesy podniku hodnotový management SWOT analýza hodnotová analýza konkurenceschopnost Customer value strategic analysis of enterprise innovative processes of enterprise value management SWOT analysis value analysis competitiveness
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 7. 2008
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/w8kfe/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 9. 2008
- Vedoucí: Ing. Viliam Záthurecký, MBA
- Oponent: Ing. Ondřej Částek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Strategic and Financial Analysis and Valuation of the Enterprise
Nikola Wimmerová -
Strategic Analysis and Plan of a Selected Enterprise
Silvie Svobodová -
Strategic Analysis of a Selected Enterprise
Michal Kadidlo -
Strategic Analysis and Plan of a Selected Enterprise
Lukáš Málek -
Strategic Analysis of an Enterprise
Alena Tomášková -
Strategic analysis of the company "Magnit" on the Russian market
Adylbek Aydarkulov -
Integrated Approach to Company Strategic Analysis Using Modern Methods
David Braun -
STRATEGIC ANALISYS OF SELECTED ENTERPRISE
Alona Agafonova