Bc. Lukáš Smička
Diplomová práce
Humor jako nástroj reklamy
Humor as an Advertising Tool
Anotace:
Předložená diplomová práce se zabývá humorem v reklamě. Jejím hlavním cílem je zjistit, jak je humor v reklamě vnímán a jak účinným je marketingovým nástrojem. Zda dokáže upoutat recipientovu pozornost a ovlivnit jeho nákupní chování. V teoretické části je definován pojem reklama, popsána historie humoru v reklamě, specifikována média a rozděleny reklamní apely. Praktická část zahrnuje průzkumné šetření …víceAbstract:
The presented diploma thesis deals with the use of humor in advertising. Its main goal is to find out how humor is perceived and whether it is an effective marketing tool. It questions if it can attract people's attention and influence their shopping behavior. The theoretical part defines the concept of advertising, the use of humor in advertising, names specific media and lists various advertising …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Smička, Lukáš. Humor jako nástroj reklamy. Zlín, 2021. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Kreativita v reklamě. Jak oslovit spotřebitele a poskytnout mu zkušenost
Oliver Holman -
Humor a vtip v reklamě
Iva Krůtová -
Apel strachu v reklamě
Aneta Lejčková -
Apel na lítost jako forma manipulace v marketingu
Monika Montag -
Apel strachu v sociálním marketingu
Marie Pásková -
Apel strachu v reklamní kampani
Pavla GARLÍKOVÁ -
Okázalá spotřeba jako téma emočního apelu v reklamě
Leoš Pajer -
Racionální versus emoční apely v reklamě
Gabriela Horáková