Spokojenost návštěvníků Jihočeského kraje (turistická oblast Prácheňsko a Pošumaví) – Veronika KUDLÁČKOVÁ
Veronika KUDLÁČKOVÁ
Bakalářská práce
Spokojenost návštěvníků Jihočeského kraje (turistická oblast Prácheňsko a Pošumaví)
Visitors` Satisfaction in South Bohemia (Prácheňsko a Pošumaví Tourist Area)
Anotace:
Cílem této bakalářské práce byla identifikace faktorů ovlivňujících spokojenost návštěvníků, konkrétně v turistické oblasti Prácheňsko a Pošumaví. Práce řeší vnímání kvantity a kvality primární a sekundární nabídky cestovního ruchu v turistické oblasti Prácheňska a Pošumaví z hlediska poptávky. Nakonec byl vytvořen návrh opatření vedoucích ke zvýšení spokojenosti účastníků cestovního ruchu v jižních …víceAbstract:
The main goal of this bachelor thesis is an identification of factors influencing satisfaction of South Bohemian visitors. Concretely, the thesis is focused on touristic area of Prácheňsko and Pošumaví. It also solves the quality and quantity of a primary and secondary supply in the selected region in terms of demand. The outcome of this work is to make precautions leading to increasing the contentment …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Petr Štumpf, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KUDLÁČKOVÁ, Veronika. \textit{Spokojenost návštěvníků Jihočeského kraje (turistická oblast Prácheňsko a Pošumaví)}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Ekonomická fakulta. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/ggs2bl/.
Jak správně citovat práci
KUDLÁČKOVÁ, Veronika. Spokojenost návštěvníků Jihočeského kraje (turistická oblast Prácheňsko a Pošumaví). Č. Budějovice, 2018. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchodní podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Spokojenost návštěvníků Jihočeského kraje (turistická oblast Prácheňsko)
Adéla MRÁZOVÁ -
Spokojenost se službami jako faktor rozvoje cestovního ruchu v oblasti Prácheňsko
Lucie DVOŘÁKOVÁ -
Profily návštěvníků turistické oblasti Prácheňsko a Pošumaví
Simona HRNEČKOVÁ -
Analýza udržitelnosti cestovního ruchu vybrané destinace cestovního ruchu
Vladimíra Havlenová -
Spokojenost se službami jako faktor rozvoje cestovního ruchu v oblasti Prácheňsko
Lucie DVOŘÁKOVÁ -
Spokojenost návštěvníků v destinaci cestovního ruchu
Ekaterina Tsvetkova -
Spokojenost návštěvníků a její role v marketingu destinace cestovního ruchu jižní Čechy
Monika BASLOVÁ -
Spokojenost zákazníků se službami delegátů a průvodců cestovního ruchu
Zuzana Slámová
Název
Vložil
Vloženo
Práva