Petra Šanderová

Diplomová práce

Brand management regionálních značek

Brand Management of Regional Brands
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na oblast regionálních značek a jejich strategické řízení. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy: značka, brand management a region. Praktická část se zabývá popisem vybraného regionu a regionální značky. Na to navazuje marketingový výzkum, který je zaměřen na informovanost spotřebitelů o regionálních značkách. V závěrečné části jsou uvedeny návrhy na šíření …více
Abstract:
This thesis is focused on regional brands and their strategic management. In the theoretical part there are explained the basic concepts: brand, brand management and region. The practical part describes the selected region and regional brand. That continues to marketing research that is focused on consumer awareness of regional brands. In the final part there are mentioned the promotion recommendations …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 3. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 9. 2013
  • Vedoucí: Marie Hesková
  • Oponent: Monika Harantová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/38834

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management