Tereza Eisenbarthová
Master's thesis
Brand management vybrané značky
Brand management of chosen brand
Abstract:
Diplomová práce analyzuje značku Maybelline New York. Maybelline patří do divize spotřebních produktů v rámci nadnárodní kosmetické společnosti L'Oréal. Nabízí produkty dekorativní kosmetiky ve čtyřech hlavních segmentech: oči, obličej, rty a nehty. Práce je rozdělena do tří hlavních částí. První část je teoretická a je v podstatě výchozí pro ostatní kapitoly. Druhá část představuje značku Maybelline …moreAbstract:
The master thesis analyzes the brand Maybelline New York. Maybelline belongs to the mass market division of the multinational cosmetics company L'Oréal. It offers products of colour cosmetics in four main segments: eyes, face, lips and nails. The thesis is divided into three main parts. The first part is theoretical and it is actually the basis for next sections. The second part introduces the brand …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 12. 2009
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/23571
Thesis defence
- Date of defence: 3. 2. 2011
- Supervisor: Přemysl Průša
- Reader: Mária Pavelková
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/23571
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Analýza vnímání značky na trhu dekorativní kosmetiky
Michaela Lukášová -
Vnímání značky dekorativní kosmetiky
Monika Šubínová -
Segmentace trhu dekorativní kosmetiky
Markéta Myšková -
Segmentace trhu dekorativní kosmetiky
Hana Márová -
Spotřebitelské chování žen na trhu s dekorativní kosmetikou v ČR
Petra Kalinová -
Značka a její působení na zákazníka
Lucie Havlíková -
James Abbott McNeill Whistler jako umělecká značka
Martina Svobodová -
Značka Regionální potravina a její význam pro regionální rozvoj
Aneta Szulló