Tereza Eisenbarthová

Master's thesis

Brand management vybrané značky

Brand management of chosen brand
Abstract:
Diplomová práce analyzuje značku Maybelline New York. Maybelline patří do divize spotřebních produktů v rámci nadnárodní kosmetické společnosti L'Oréal. Nabízí produkty dekorativní kosmetiky ve čtyřech hlavních segmentech: oči, obličej, rty a nehty. Práce je rozdělena do tří hlavních částí. První část je teoretická a je v podstatě výchozí pro ostatní kapitoly. Druhá část představuje značku Maybelline …more
Abstract:
The master thesis analyzes the brand Maybelline New York. Maybelline belongs to the mass market division of the multinational cosmetics company L'Oréal. It offers products of colour cosmetics in four main segments: eyes, face, lips and nails. The thesis is divided into three main parts. The first part is theoretical and it is actually the basis for next sections. The second part introduces the brand …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 12. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 3. 2. 2011
  • Supervisor: Přemysl Průša
  • Reader: Mária Pavelková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/23571

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod