Analýza efektivnosti sociálních sítí v marketingu cestovního ruchu na příkladu Tyrolska – Ondřej Neuman
Ondřej Neuman
Diplomová práce
Analýza efektivnosti sociálních sítí v marketingu cestovního ruchu na příkladu Tyrolska
Analysis of the social network’s effectiveness in tourism marketing on the example of Tirol
Anotace:
Diplomová práce se zabývá analýzou vlivu sociálních sítí na cestovní ruch v destinaci. Hlavním cílem je zhodnotit efektivnost využití sociálních sítí ve spojení s příjezdovými statistikami cestovního ruchu. Primární zkoumanou destinací v rámci práce je rakouská spolková země Tyrolsko. Na začátku práce jsou představeny pojmy týkající se cestovního ruchu. Druhá polovina teoretické části se již přesouvá …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the analysis of the impact of social networks on tourism in the destination. The main objective is to evaluate the effectiveness of the use of social networks in conjunction with incoming tourism statistics. The primary researched destination of the work is the Austrian State of Tirol. At the beginning of the thesis, terms related to tourism are introduced. The second …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/76215
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2019
- Vedoucí: Jan Herget
- Oponent: Kateřina Němečková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/76215
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Influenceři a destinační marketing
Michaela Baletková -
Influencer marketing a jeho využití v destinačním managementu.
Lenka Jungová -
Destination Marketing: Promoting Cappadocia in terms of heritage and culture
Zeynep Çizmeci -
Destinační marketing města Brna se zacílením na zahraniční turisty
Aneta Bahelková -
Destinační marketing. Vnímání a propagace Vídně, realita a hyperrealita.
Veronika Šmejkalová -
Destinační marketing města Benátky
Kateřina Kaňovská -
Destinační marketing Vizovicka a Slušovicka
Anna Marenčáková -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu