VEVERKA, Pavel. \textit{Generování procedurálních textur v shaderu}. Online. Bakalárska práca. Brno: Vysoké učení technické v Brně. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/ghor7a/.
VEVERKA, Pavel. <i>Generování procedurálních textur v shaderu</i>. Online. Bakalárska práca. Brno: Vysoké učení technické v Brně. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/ghor7a/.
VEVERKA, Pavel. Generování procedurálních textur v shaderu. Online. Bakalárska práca. Brno: Vysoké učení technické v Brně. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/ghor7a/.
@misc{Veverka2016thesis,
AUTHOR = "Veverka, Pavel",
TITLE = "Generování procedurálních textur v shaderu [online]",
YEAR = "2016 [cit. 2024-11-12]",
TYPE = "Bakalárska práca",
SCHOOL = "Vysoké učení technické v BrněBrno",
NOTE = "SUPERVISOR: ",
URL = "https://theses.cz/id/ghor7a/",
}
@misc{Veverka2016thesis,
AUTHOR = {Veverka, Pavel},
TITLE = {Generování procedurálních textur v shaderu},
YEAR = {2016},
TYPE = {Bakalárska práca},
INSTITUTION = {Vysoké učení technické v Brně},
LOCATION = {Brno},
SUPERVISOR = {},
URL = {https://theses.cz/id/ghor7a/},
URL_DATE = {2024-11-12},
}
{{Citace kvalifikační práce
| příjmení = Veverka
| jméno = Pavel
| instituce = Vysoké učení technické v Brně
| titul = Generování procedurálních textur v shaderu
| url = https://theses.cz/id/ghor7a/
| typ práce = Bakalárska práca
| vedoucí =
| rok = 2016
| počet stran =
| strany =
| citace = 2024-11-12
| poznámka =
| jazyk =
}}