Eventová strategie společnosti Showdown – Bc. Kateřina Neužilová
Bc. Kateřina Neužilová
Bachelor's thesis
Eventová strategie společnosti Showdown
Event Strategy of the “Showdown” Company
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá podrobnou problematikou eventové komunikace, trendy eventové komunikace v pokeru, strategie marketingu kasin, částí se dotkne i zákonné úpravy o hazardních hrách v ČR. Cílem práce je potvrdit nebo vyvrátit uváděnou hypotézu a navrhnout organizaci řešení v oblasti eventové strategie. V práci je zahrnut profil společnosti Showdown, který se provádí důkladnou rešerší a také …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the issues of event communication, trends in event communication in poker, casino marketing strategies, and partially with the legal regulation on gambling in the Czech Republic. The aim of the work is to confirm or refute the stated hypothesis and to propose the organization of solutions in the field of event strategy. It includes a profile of the Showdown poker club …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 12. 2020
Identifier:
https://is.vsh.cz/th/zrd3r/
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2021
- Supervisor: Ing. Jan Mastný
- Reader: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Bachelor programme / field:
Hospitality Management, Tourism and Marketing / Marketing
Theses on a related topic
-
Návrh marketingové strategie společnosti Instant Parties s.r.o.
Jindřich Hrnčíř -
Marketingová strategie vstupu podniku na nové trhy
Adéla Izáková