Aplikace marketingového mixu na oblast tanečního sportu – Viktorie Kaszubová
Viktorie Kaszubová
Bachelor's thesis
Aplikace marketingového mixu na oblast tanečního sportu
Application of Marketing Mix in the Field of Dancesport
Abstract:
Předmětem bakalářské práce „Aplikace marketingového mixu na oblast tanečního sportu“ je analýza současného stavu marketingového mixu podniku Dance Studio LIKE s.r.o. a sestavení doporučení pro tvorbu mixu nového. Cílem této práce je na základě analýzy navrhnout kroky ke zlepšení úrovně marketingového mixu a tím zvýšit produktivitu podniku a spokojenost klientů.Abstract:
The object of this dissertation „ Application of Marketing Mix in the Field of Dancesport“ is analysis of marketing mix present state in the company Dance Studio LIKE Ltd and proposal assembly for new mix formation. On the analysis basis this dissertation is aimed on making suggestions to marketing mix level improve and after that company productivity increase and clients satisfaction.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2017
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/118043
Thesis defence
- Date of defence: 1. 6. 2017
- Supervisor: Irena Durdová
- Reader: Jiřina Kračmarová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KASZUBOVÁ, Viktorie. \textit{Aplikace marketingového mixu na oblast tanečního sportu}. Online. Bachelor's thesis. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, Ekonomická fakulta. 2017. Available from: https://theses.cz/id/ght2oz/.
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový mix a strategický marketing ve vybraných službách
Jan Slanec -
Marketingový mix vo vybraných vinárstvach Malokarpatských vinohradov
Petra Klemová -
Bankový marketing, základné zásady, súvislosti, marketingový mix a postup vybranej komerčnej banky v SR
Boris Rezník -
Marketingový mix Still Create s.r.o.
Natália Šestáková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Darina Hojstričová