Úloha ASO v marketingu mobilních aplikací – Bc. Pavla Macečková
Bc. Pavla Macečková
Diplomová práce
Úloha ASO v marketingu mobilních aplikací
The role of ASO in mobile app marketing
Anotace:
Diplomová práce se zabývá tématem optimalizace obchodu s aplikacemi. Cílem této práce je zhodnocení úlohy ASO v rámci marketingu mobilních aplikací. Pro naplnění cíle byl uskutečněn kvantitativní i kvalitativní výzkum prostřednictvím dotazníkového šetření (n = 300) a případové studie (n = 2). Výsledky poukazují na specifické znaky chování českých uživatelů iOS a Android zařízení. Práce především demonstruje …víceAbstract:
The diploma thesis focuses on the topic of app store optimization. The aim of this thesis is to determine the role of ASO in mobile app marketing. To accomplish this goal, both quantitative and qualitative research were conducted through a questionnaire survey (n = 300) and a case study (n = 2). The results show specific behavioral characteristics of Czech users of iOS and Android devices. The thesis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 1. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/bwm9b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 1. 2020
- Vedoucí: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Mobilní aplikace obchodních řetězců a jejich vliv na nákupní chování spotřebitele
Michaela Móroczová -
Sledování aktivity uživatelů v mobilní bankovní aplikaci
Tomáš Novotný -
Optimalizace UI mobilní aplikace pro podporu prodeje
Marián Čepa -
Optimalizace procesů modernizace webové aplikace
Petr Horák -
Analýza a aplikace optimalizace pro vyhledávače internetové stránky
Eliška Kučerová -
Aplikace a vliv online marketingu v malém obchodním podniku
Kristián Jejkal -
Personální marketing
Monika Michálková