Racionální a emocionální nákupní rozhodování, typologie spotřebitele – Mgr. Radka BOBKOVÁ
Mgr. Radka BOBKOVÁ
Master's thesis
Racionální a emocionální nákupní rozhodování, typologie spotřebitele
Rational and emotional decision making of shopper and typology of consumer
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá propojením nákupního chování spotřebitele, jeho emocionálním a racionálním rozhodováním a zkušeností Space managementu s potřebami firmy, které vedou k optimálnímu uspořádání prostoru provozoven. Cílem je analyzovat nákupní rozhodování a typologii spotřebitele v prodejnách společnosti JAAL FASHION, předního českého výrobce a prodejce originální dámské konfekce. Dalším …moreAbstract:
This dissertation deals with the interconnection among shopping behaviour of a consumer, their emotional and rational decision making, space management experience and the needs of a company which lead to an optimal space arrangement in a shop. The aim is to analyse shopping decision making and typology of consumer in JAAL FASHION shops. This company is an eminent Czech producer and seller of original …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2009
Identifier:
10594
Thesis defence
- Date of defence: 28. 5. 2009
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BOBKOVÁ, Radka. \textit{Racionální a emocionální nákupní rozhodování, typologie spotřebitele}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2009. Available from: https://theses.cz/id/ghwtqp/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
BOBKOVÁ, Radka. Racionální a emocionální nákupní rozhodování, typologie spotřebitele. Zlín, 2009. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 20. 04. 2039
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications
Theses on a related topic
-
Merchandising vybrané prodejny nejmenovaného obchodního řetězce na území ČR
Denisa Čičatková -
Merchandising maloobchodní prodejny smíšeného zboží
Nikola Adámková -
Faktory určující oblíbenost prodejny u zákazníka
Eva Dudíková -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodování českých spotřebitelů
Kristýna Holasová -
Vliv rodinného prostředí na nákupní rozhodování
Lapáčková Lapáčková -
Nákupní rozhodování a emocionalita spotřebitele
Klára Hrabčáková -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitele v gastronomii
Monika Čapková -
Vliv rodinného prostředí na nákupní rozhodování
Eva Švecová