BCG matice - aplikace v cestovní kanceláři – Vendula Vaněčková
Vendula Vaněčková
Bakalářská práce
BCG matice - aplikace v cestovní kanceláři
BCG matrix - application in a tour operator
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je analýza portfolia cestovní kanceláře OCEAN CZ, s.r.o., pomocí BCG matice. Klíčová data pro sestrojení grafického modelu matice byla získána telefonickým rozhovorem s majitelkou kanceláře a následně autorkou zpracována. Jedná se o tržby za roky 2021 a 2022 za předem vybrané zájezdy a zároveň stejná data od konkurence, taktéž poskytnuta majitelkou. Výsledná matice představuje …víceAbstract:
The aim of this bachelor’s thesis is to analyse the product portfolio of the tour operator OCEAN CZ, s.r.o., using BCG matrix. The key data for building the graphic model of the matrix was obtained by a telephone interview with the owner of the tour operator and processed by the author. These are revenues for 2021 and 2022 for pre - selected package tours and the same data from the competition, also …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 12. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/91619
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 1. 2024
- Vedoucí: Kateřina Chaloupková
- Oponent: Petr Janeček
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/91619
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum a tvorba strategické kampaně vybrané podnikatelské jednotky SmetanaQ Café & Bistro
Tereza Kultová -
Marketingový plán vybrané strategické podnikatelské jednotky
Martin ŠRÁMEK -
Marketingová strategie strategické podnikatelské jednotky společnosti ABC, s.r.o.
Eliška Kolářová -
Analýza produktu jako zdroje konkurenční výhody z pohledu zákazníka a společnosti. Implementace zjištěných výsledků, metodiky inovace produktu a její význam pro rozvoj společnosti, opatření a aktivity v průběhu životního cyklu produktu
Alžběta Matějková -
Životní cyklus produktu firmy Happyend
Kristýna Terzievová -
Životní cyklus produktu
Luka Martin Valek -
Životní cyklus produktu
Anis Habib -
Životní cyklus produktu
Alena Povolná