Michaela KUŽELÍKOVÁ

Bakalářská práce

Etika a korektnost v reklamě

Ethics and Correctness in Advertising
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá etikou a korektností v reklamě. Teoretická část obsahuje úvod do problematiky reklamy, a také definici etiky a morálky. Následně se práce zaměřuje na problematiku zobrazení ženy v reklamě s uvedením konkrétních příkladů problematických reklam. Praktická část se zabývá dotazníkovými šetřeními, kde zjištění prvního z nich popisuje vztah českých respondentů k neetické reklamě …více
Abstract:
This bachelor thesis is focused on ethics and correctness in advertising. The theoretical part contains the introduction to the advertising as well as the definition of ethics and morality. Subsequently, the thesis focuses on the problematics of displaying woman in advertising with the examples of specific ads. The practical part deals with surveys, where the findings of the first of them determine …více
 

Klíčová slova

reklama etika morálka regulace
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Lenka Čechurová

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KUŽELÍKOVÁ, Michaela. Etika a korektnost v reklamě. Plzeň, 2016. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/