Testovací scénáře autoškoly s využitím virtuální reality – Matouš KIEDROŇ
Matouš KIEDROŇ
Bakalářská práce
Testovací scénáře autoškoly s využitím virtuální reality
Driving school test scenarios using virtual reality
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá vytvořením testovacích scénářů pro autoškolu pomocí virtuální reality. Pro účely vývoje a testovaní byl využit headset HTC Vive Cosmos. Práce začíná analýzou současného stavu a dostupných aplikací v oblasti výuky řízení, která poskytuje základní informace o stávajících technologiích a trendech v tomto odvětví. Dále jsou podrobně popsány parametry virtuálních brýlí a …víceAbstract:
This bachelor's thesis deals with creating testing scenarios for driving schools using virtual reality. For the purposes of development and testing, the HTC Vive Cosmos headset was used. The work begins with an analysis of the current state and available applications in the field of driving education, providing essential information about existing technologies and trends in this industry. Furthermore …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 8. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 8. 2023
- Vedoucí: Mgr. Robert Jarušek, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KIEDROŇ, Matouš. Testovací scénáře autoškoly s využitím virtuální reality. Ostrava, 2023. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Přírodovědecká fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Přírodovědecká fakultaBakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Softwarové systémy
Práce na příbuzné téma
-
2D multiplayerová strategická hra v Unity
Michael Konečný -
Architecture and implementation of the system for serious games in Unity 3D
Aleksei Penzentcev -
Tvorba A-RPG hry v Unity
Leon Grytsak -
Vizualizace virtuálních objektů v reálném prostoru s využitím nástroje Unity
Radek Mikulka